تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب

چگونه تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب را انجام دهیم؟

وبلاگ نویسان می توانند به نوسندگان کتاب خوبی تبدیل شوند چون کلی محتوا برای ارایه دارند، می‌دانند که مخاطبانشان چه کسانی هستند و اغلب از قبل یک پلتفرم برای ارایه دارند. بنابراین برای وبلاگ نویسانی که پیروان وفاداری در صنعت خود ایجاد کرده اند، نوشتن و تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب ممکن است قدم منطقی بعدی باشد.

اگر یک نویسنده وبلاگ هستید، ممکن است در این فکر باشید که چگونه محتوای وبلاگ خود را به کتاب تبدیل کنید. به احتمال زیاد به آن سختی که فکر می‌کنید نیست. شما فقط باید بدانید که چگونه تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب را انجام دهید و از آن بهره‌برداری کنید. برای اکثر نویسندگان، بخش سخت این است که آنچه را که در سر دارند بر روی کاغذ بیاورند. شما از قبل این کار را انجام داده اید، بنابراین بسیار جلوتر از سایر نویسندگان بالقوه هستید و به خوبی در راه تولید یک نسخه خطی واقعی هستید.

برخی از بهترین روش هایی که باید در نظر داشته باشید زمانی که می خواهید محتوای وبلاگ خود را به کتاب تبدیل نمایید، عبارتند از:

  • موضوع خود را برجسته کنید
  • یک طرح کلی ایجاد کنید
  • خوانندگان وبلاگ خود را به کتابخوان تبدیل کنید

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین عنوان

انگیزه شما از تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب چیست؟

به عنوان یک وبلاگ نویس، احتمالاً محتوای زیادی دارید که تقریباً در مورد یک موضوع است. برای اینکه تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب را پیش ببرید، باید یک پیام اصلی قوی را که برای خوانندگان شما ارزش ایجاد می کند، تثبیت کنید و سپس به دنبال پست های وبلاگی باشید که از این ایده پشتیبانی می کنند.

شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می‌خواهید به خوانندگان خود ارائه کنید. از خود بپرسید چه محتوایی نوشته اید که بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. آیا موضوع خاصی وجود دارد که بیشترین سؤال را در مورد آن دریافت می‌کنید؟ آیا پست های خاصی وجود دارند که بیشترین بازدید را داشته باشند؟ موضوع کتاب شما باید منحصر به فرد باشد و چیزی که به آن علاقه دارید، و باید توصیه های عملی را به خوانندگان ارائه دهد. موضوع خود را تا حد امکان به طور دقیق بررسی کنید و به مخاطبان خود نوید یک اثر که در مورد آن هیجان زده شوند را بدهید.

تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب

تکه‌های پازل را در تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب کنار هم بگذارید

بعد از اینکه درباره تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب تصمیم گرفتید، یک طرح کلی ایجاد کنید. (این بخش بسیار مهمی از فرآیند نوشتن کتاب است و اغلب از آن صرفنظر می شود.از این کار نگذرید به شما خدمت خوبی خواهد کرد.) هرچه طرح شما دقیق تر باشد، بهتر است. می‌توانید با ارجاع به محتوای وبلاگ که متناسب با کتاب شماست، ایده‌های خود را در مورد آنچه باید در هر فصل ارائه شود، توسعه دهید. به دنبال الگوها باشید. تصمیم بگیرید که هر فصل در مورد چه موضوعی باشد، و سپس تصمیم بگیرید که در هر فصل چه موضوعاتی را پوشش خواهید داد.

بیشتر بخوانید: بهترین جلد کتاب

بعد از اینکه طرح کلی خود را نسبت به تبدیل محتوای وبلاگ خود به کتاب کامل کردید، وقت آن است که قطعات پازل را کنار هم قرار دهید. پست‌های وبلاگ خود را در فصل‌ها و زیر عنوان‌هایی که مناسب هستند قرار دهید. ممکن است متوجه شوید که تک و توک اطلاعات مهمی را از دست داده اید. شکاف ها را پر کنید و آن را یک دست و روان کنید. هرچه باشد این یک کتاب است، نه یک وبلاگ، و باید مانند یک قطعه منسجم از ابتدا تا انتها خوانده شود. مقدمه‌ها، انتقال‌ها و نتیجه‌گیری‌های مناسب به هموارسازی تبدیل محتوای وبلاگ شما به کتاب کمک می‌کند و به محتوای شما تغییر ساختاری از تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب مورد نیاز را می‌دهد.

از مخاطبانی که همین الان دارید برای تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب استفاده کنید

مخاطبان فعلی شما می توانند منبعی باورنکردنی در طول فرآیند تبدیل محتوای وبلاگ به کتاب باشند. نه تنها می توانید از آن برای آزمایش محتوای جدیدی که باید برای کتاب خود بسازید استفاده کنید، بلکه در حین نوشتن، می توانید پز کتاب را در وبلاگ خود بدید. شما حتی قبل از انتشار و چاپ کتاب، علاقه ایجاد کرده و خوانندگان وبلاگ خود را به خریداران کتاب تبدیل خواهید کرد.

چاپ کتاب با بهترین قیمت در ۷۲۴ چاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)