سررسید تبلیغاتی و اهمیت آن در بازاریابی

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی به‌نوعی دفتر یادداشت تبلیغاتی گفته می‌شود که شما این امکان را می‌دهد که برنامۀ روزانۀ خود را در تاریخ همان روز یادداشت کنید. این نوع سررسیدها دارای تاریخ‌های شمسی، میلادی، قمری و همچنین روز، ماه و سال است، و معمولاً رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در سررسید تبلیغاتی ذکر می‌شود. امروزه سررسیدهای تبلیغاتی به یکی از ابزارهای تبلیغاتی برند شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل‌شده‌اند، به صورتی که صفحات اول این سررسیدها و بعضاً تمامی صفحات آن، حاوی مشخصات مربوط به یک برند خاص است.

سررسید تبلیغاتی یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که در بین صاحبان برندها به‌شدت طرفدار دارد. می‌توان این‌گونه گفت که به‌طور تقریبی تمامی شرکت‌ها در ابتدای هرسال، به دنبال چاپ سررسید تبلیغاتی هستند و از طریق آن برند خود را تبلیغ می‌کنند. اصولاً سررسید تبلیغاتی باید کیفیت بالایی داشته باشد و در طراحی آن سعی باید بر این باشد که از لوگوی سازمان یا شرکت به‌درستی و در جای مناسب استفاده گردد، همچنین بهتر است که از کاغذ تحریر باکیفیت استفاده شود و در آخر، هزینه‌های مربوط به تهیۀ کاغذ، چاپ و طراحی جلد باید مقرون‌به‌صرفه برای سازمان یا شرکت باشد و از قیمت تمام‌شده از حد مشخصی بالاتر نرود.

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی

 – سررسید تبلیغاتی در عین مقرون‌به‌صرفه بودن ماندگار و کاربردی هستند

سررسیدهای تبلیغاتی نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی (کاتالوگ‌ها، بروشورها و …)، بسیار مفید و کارآمد هستند، چون بیشتر افراد حداقل یک سررسید تبلیغاتی در محل کار یا خانۀ خود دارند. برخی حتی بعد از پر شدن تمام صفحات سررسید، آن را دور نمی‌اندازند و این موضوع موجب ماندگاری سررسیدهای تبلیغاتی می‌شوند. همچنین سررسیدها هرروزه توسط افراد مشاهده می‌شوند و برای هر بازدید مجدد هزینه‌ای نخواهد شد. به‌طورکلی می‌توان گفت سررسید تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات دیجیتالی و سنتی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شوند.

 –  امکان برنامه‌‌ریزی‌های دقیق و یادداشت‌‌برداری را دارند

بیشتر افراد به‌خصوص کارمندان و معلمان، یادداشت‌های روزانۀ خود را در سررسید تبلیغاتی می‌نویسند و این امر سبب می‌شود هرروزه با لوگوی برند چاپ‌شده روی سررسید برخورد خواهند داشت.

سررسید تبلیغاتی

 – سررسید تبلیغاتی فضای زیادی برای ارائۀ تبلیغات دارند

سررسید تبلیغاتی به‌اندازۀ تمام‌روزهای یک سال صفحه دارد و این امر سبب می‌شود که فضای بسیاری برای تبلیغات برندها وجود داشته باشد. برای مثال شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند لوگوی خود را پایین هر صفحه از سررسید چاپ نموده و یا می‌توانند آن را فقط در صفحات اول سررسید قرار دهند. درهرصورت این امکان برای سازمان‌ها وجود دارد که در ۳۶۵ روز سال، در تمامی صفحات برند و اطلاعات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

 – برای هر نوع محصول و کسب‌وکاری قابل‌اجرا است

تمامی سازمان‌ها در هر زمینه‌ای که فعالیت دارند، می‌توانند در پایان هرسال سررسید تبلیغاتی چاپ نموده و لوگو و اطلاعات مربوط به حوزۀ فعالیت خود را بر روی آن درج کرده و درنهایت آن را به مخاطبان و مشتریان خود جهت تبلیغ ارائه بدهند.

با ما ( 724 چاپ ) همراه باشید.

چه اهمیتی سررسید تبلیغاتی در بازاریابی دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره‌کرده‌ایم، سررسیدهای تبلیغاتی بخش مهمی از انواع کسب‌‌وکارهای مختلف هستند و از آن‌ها می‌توان به‌عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان، جهت بازاریابی و تبلیغ برند شرکت‌ها بهره برد. برخلاف برخی از کسب‌و‌کارها که میلیون‌ها و یا میلیاردها تومان برای تبلیغ برند خود از طریق چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها، تبلیغات رادیویی، بروشورهای تبلیغاتی و غیره هزینه می‌کنند، شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر سررسید تبلیغاتی برای بازاریابی خدمات و محصولات خود سفارش دهید. این سررسیدها علاوه ‌بر کاربردی بودنشان، ارزان هستند و گامی بسیار باارزش در جهت تبلیغ برند شما محسوب می‌شوند، درواقع سررسید تبلیغاتی بسیار تأثیرگذار در بازاریابی کسب‌و‌کار سازمان‌ها هستند.

همچنین سررسید تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی‌مدت برند شرکت‌ها محسوب می‌شود. چراکه کمتر کسی پیدا می‌شود که حتی سررسیدهای تبلیغاتی باطله را دور بی اندازد و این موضوع نویددهندۀ این است که تا مدت‌ طولانی، مخاطبان با نام و نشان کسب‌وکار شما همراه خواهند بود. بنابراین به صاحبان برندها و مشاغل توصیه می‌گردد تا به‌جای صرف هزینه‌های بالا برای روش‌های تبلیغاتی بی‌تأثیر، هرساله سررسیدهای تبلیغاتی و یا سالنامه چاپ کنند و به مشتریان خود هدیه بدهند.

چاپ کتاب با بهترین قیمت در ۷۲۴ چاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)