خلاصه کتاب 48 قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت ادعا می‌کند قوانینی هست که با فهمیدن آنها می‌توانید زندگی خود را دگرگون کنید. در این مقاله ابتدا به معرفی رابرت گرین نویسنده این اثر می‌پردازیم. سپس خلاصه‌ای از محتوای کتاب را مرور می‌کنیم و در پایان بریده‌هایی از متن اثر را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: کتاب اشراف زادگان فقیر

درباره نویسنده: رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده کتاب 48 قانون قدرت متولد ۱۹۵۹ در لس‌آنجلس است. او در دانشگاه به تحصیل در مطالعات کلاسیک شامل ادبیات کلاسیک یونان و روم، زبان‌های لاتین، فلسفه، تاریخ، هنر و مردم‌شناسی پرداخت.

گرین مشاغل زیادی را برای کسب درآمد امتحان کرد، از جمله کارگری، ترجمه و فیلمنامه‌نویسی. و در نهایت نویسندگی را به عنوان حرفه اصلی خود برگزید.

کتاب ۴۸ قانون قدرت نخستین اثر مشهور رابرت گرین است که در 1998 به چاپ رسید. این اثر گام‌های رسیدن به قدرت و اهداف برتری‌جویانه را آموزش می‌دهد.

جالب است بدانید که این نویسنده از مخالفان دونالد ترامپ بود و باور داشت که ترامپ برداشت غلطی از مفهوم قدرت دارد.

خلاصه کتاب ۴۸ قانون قدرت

«همیشه بگذارید بالادستی‌هایتان احساس برتری کنند!»

کتاب با این جمله از قانون اول قدرت آغاز می‌شود. سپس نویسنده ما را از دل تاریخ و تجارب چهره‌های مشهور، با 48 قانون یا به عبارتی درسنامه آشنا می‌کند.

این اثر نتیجه تحقیقات گسترده و طولانی‌مدت رابرت گرین در زمینه چرایی به قدرت رسیدن برخی افراد در طی تاریخ است. او در مطالعات وسیع خود به دنبال پاسخ به این سوال بود که چرا برخی افراد می‌توانند به درجات بالا برسند و آینده خود و دیگران را تغییر دهند؟

پاسخی که در نهایت آشکار شد این بود که برای رسیدن به قدرت، باید انگیزه‌های پنهان افراد را بشناسیم. سپس از این شناخت در جهت اعمال نفوذ استفاده کنیم.

خلاصه کتاب 48 قانون قدرت
خلاصه کتاب 48 قانون قدرت

کتاب 48 قانون قدرت شما را برای نبردی بی‌رحمانه در مسیر رسیدن به اهداف‌تان آماده می‌کند. از توصیه‌های این کتاب این است که به گونه‌ای حرکت کنید که دیگران متوجه قدم بعدی شما نشوند. هیچ‌گاه برتری‌های خود را به گونه‌ای در معرض نمایش نگذارید که کارفرمایتان احساس کهتری کند. خود را خیلی کامل و بی‌نقص نشان ندهید و برای خود حسود و دشمن نتراشید. نقاط ضعف دیگران را بشناسید و …

این قوانین از تجارب مردان و زنانی بیرون کشیده شدند که خود در بازی قدرت شرکت کرده و بر آن تسلط یافتند. قوانین کتاب 48 قانون قدرت ، تاریخ پایان ندارند. شما می‌توانید با کمک آنها، رفتار خود را در گذشته تحلیل کنید و برای هر زمانی در آینده، برنامه‌ریزی قوی‌تری داشته باشید.

اگر شما شدیدا آرزوی ارتقای رتبه و رسیدن به ریاست و قدرت را در سر می‌پرورانید، این کتاب مناسب شماست.

دیگر آثار نویسنده

  • هنر اغواگری
  • قانون پنجاهم
  • استادی
  • 33 استراتژی جنگ
  • قوانین روزانه 366 قانون برای 366 روز سال
  • قوانین طبیعت انسان
  • قوانین نفوذ

بخش‌هایی از کتاب 48 قانون قدرت

  • من فهمیده‌ام که وقتی دهانت را می‌بندی، قدرتمندتر هستی.

 

  • هرگز بیش از حد لازم به دوستان خود اعتماد نکنید و بیاموزید که از دشمنان‌تان بهره ببرید. حواستان به دوستان‌تان باشد. آنها به راحتی می‌توانند به شما خیانت کنند.

 

قدرت هرگز در بند کسی نخواهد ماند که گنج سخن را بیهوده هدر می‌دهد.

 

  • سعی کنید هرگز دوست خود را استخدام نکنید. چون با این کار قدرت خود را محدود کرده‌اید. به ندرت پیش می‌آید که دوست، توانمندترین فرد برای کمک به شما باشد.
معرفی کتاب 48 قانون قدرت
معرفی کتاب 48 قانون قدرت
  • لینکلن می‌گوید که وقتی دشمنان‌تان را به دوست خود تبدیل کنید، آنها را برای همیشه نابود کرده‌اید.

 

  • سال‌ها بعد یک نفر ژاپنی به دیدار مایو آمد و بابت حمله هموطنان‌ش به چین عذرخواهی کرد. مایو حرف او را قطع کرد و گفت: «به جای آن باید از شما تشکر کنم، زیرا هیچ آدمی بدون یک دشمن مقتدر نمی‌تواند قوی‌تر شود.»

درباره چاپ 724

معرفی کتاب 48 قانون قدرت را خواندید. خبر خوب اینجاست که شما هم می‌توانید کتاب خود را چاپ کنید. چاپ ۷۲۴ با داشتن سامانه آنلاین و خودکار محاسبه هزینه چاپ کتاب با بالاترین سرعت و قیمت‌های به‌روز، خدمات نوین چاپ را به همکاران و مشتریان عزیز ارایه می‌دهد.

از دیگر خدمات چاپ ۷۲۴، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال رایگان و فوری کتاب چاپی شما درب منزل‌تان در هر نقطه‌ای از کشور که هستید
  • هدیه یک جلد رایگان از کتاب شما به پاس اعتمادتان به این مجموعه
  • انجام تمامی اقدامات مربوط به اخذ مجوزهای لازم برای انتشار کتاب شما
  • تضمین کیفیت و پیگیری متعهدانه برای جلب رضایت کامل شما

همین حالا مشخصات کتاب مورد نظر خود را در سامانه ۷۲۴ بارگذاری کنید و خودتان تفاوت قیمت ما را با سایر چاپخانه‌ها قضاوت کنید????

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)