معرفی چند کتاب موفقیت در زندگی

آیا خواندن کتاب های موفقیت می توانند در زندگیمان تاثیرگذار باشند؟ آیا واقعا خواندن این کتاب ها می تواند در یافتن روش های موفقیت در زندگی به ما کمک کنند؟ انسان از زمانی که به رشد عقلانی می رسد و نسبت به دنیای پیرامون خود درک پیدا می کند میل دستیابی به موفقیت را دارد.

هر چقدر که بزرگ تر می شویم انتظار دستیابی به موفقیت های وسیع تری داریم.

زندگی پستی و بلندی های زیادی دارد باید این را قبول کنیم که برای رسیدن به موفقیت ممکن است با موانع و مشکلات زیادی نیز روبرو شویم، گاهی ممکن است در زندگی هر کدام از ما این احساس به وجود آید که انرژی و نیرویی که برای دستیابی به  موفقیت داشتیم کاهش پیدا کرده در این حالت به نوعی تلنگر الهام بخش نیاز پیدا می کنیم تلنگری که با امید و تشویق همراه باشد.

شاید کتاب موفقیت در زندگی بتواند این تلنگر باشد تا بتوان از طریق خواندن آن انگیزه برای رسیدن به موفقیت را در خود پرورش دهیم. در این مقالعه می خواهیم چندین کتاب موفقیت در زندگی را به شما معرفی کنیم که با مطالعه و خواندن آن نه تنها انگیزه بیشتری برای دستیابی به موفقیت کسب می کنید بلکه می توانید در خودآگاهی شما که نقش زیادی در موفقیت دارد تاثیر گذار باشد، پس با ما همراه باشید:

  • انسان در جستجوی معنا

کتاب انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل است.

محاسبه هزینه چاپ کتاب

نویسنده در این کتاب به توصیف درد و رنج هایی ک خود در زندگی با آن روبرو شده  است می پردازد و به خواننده چگونگی دستیابی به نجات معنوی را آموزش می دهد. فرانکل به خواننده اعلام می کند که اجتناب از درد و رنج امکان پذیر نمی باشد و آنچه که موجب می شود که بتوانیم توانایی مان را برای رسیدن به هدف و موفقیت به دست آوریم روبرویی با رنج های زندگی است.

کتاب در جستجوی معنا یکی از تاثیر گذار ترین کتاب های موفقیت در زندگی است، که به 24 زبان مختلف در سراسر دنیا ترجمه شده است.

کتاب انسان در جستجوی معنا

 

  • بخواهید تا به شما داده شود

یکی از بهترین کتاب ها در زمینه موفقیت در زندگی کتاب بخواهید تا به شما داده شود می باشد نویسنده این کتاب تاثیرگذار استر جری هیکس است البته همسر جری در نگارش آن به وی کمک کرده است و  تجربیات خود را در این کتاب به قلم تحریر در آورده اند، این زوج در این کتاب اعلام می کنند که از طریق قانون جذب می توانید به موفقیت دست پیدا کنید .

  • تو کله خر هستی، برو پیش، پولدار می شوی

این کتاب به شما کمک می کند که در زندگی خود چگونه طرح ریزی داشته باشید و از این طریق گام هایی را به سمت موفقیت بردارید، جین سینسرو  نویسنده این کتاب تاثیر گذار در موفقیت به خواننده می آموزد که باورها و عاداتی که منجر به محدود شدن او می شود را شناسایی کند، توصیه های سینسرو با لحنی نشاط انگیز بیان شده است که خواننده میل به رهایی آن ندارد و موجب ایجاد انگیزه برای رسیدن به موفقیت در زندگی می شود.

سینسرو همچنین به خوانندگان می آموزد که چگونه از برخی طرح ها و الگوهای فکری پیروی کنند، خواننده با مطالعه این کتاب یاد می گیرد که چگونه بر چیزهایی که قادر به تغییر آن ها است تمرکز کند و به خود بقبولاند که توانایی تغییر برخی چیزها را ندارد.

کتاب تو کله خر هستی، برو پیش، پولدار می شوی

 

  • قله ها و دره ها

اثری از اسپنسر جانسون، مناسب افرادی است که در چالش ها زندگی نیاز به کمک دارند، قله ها و دره ها به خواننده می آموزد که چگونه فراز و نشیب های زندگی که در راه رسیدن به هدف و موفقیت با آن روبرو است پشت سر بگذارد.

قله ها و دره ها نیز در زمره کتاب های موفقیت در زندگی قرار دارد و خواننده بعد از خواندن این کتاب آموخته است که چگونه در برابر مشکلات و دشواری ها مقابله کند و تنها به نقطه هدف و موفقیتی که برای آن در تلاش است فکر کند.

  • تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام مک ریون، کتابی انگیزشی که سخنرانی های دریا سالار مک ریون را بیان می کند، در دورانی که مک ریون با سمت تکاور دریایی در حال خدمت بود تجربیات خود را در این کتاب به رشته تحریر در آورده است و چگونگی مقابله با چالش هایی که در زمان رسیدن به هدف و موفقیت با ان روبرو بوده است را برای خواننده به وضوح بیان می کند.

کتاب تختخوابت را مرتب کن

 

در این کتاب داستان هایی از دوران خدمت نویسنده آمده است که در آن از طریق توصیه های کاربردی خواننده را برای دستیابی به موفقیت تشویق می کند.

  • موفقیت و راز ثروت

یکی از پروفروش ترین کتاب های موفقیت در زندگی اثر جو ویتالی است، جو ویتالی چندین کتاب دیگر در زمینه چگونگی دستیابی به موفقیت را منتشر کرده است که هر کدام به نوبه خود به شهرت رسیده اند، در این کتاب نویسنده اعلام می کند که ثروتمند شدن به معنای دارایی زیاد نیست و ما می توانیم  با چیزهای کمی که داریم و از طریق تقسیم کردن آن با دیگران درهای ثروت و موفقیت را به سوی خود بگشاییم زیرا که از این طریق ثروت بیشتری به سمتمان روانه خواهد شد.

  • باهوش تر، سریعتر، بهتر

اثر چالز دوهیگ، که 8 معنای بهره وری را در این کتاب بیان می کند، افراد با مطالعه این کتاب می توانند به دستاوردهای بهتری دست پیدا کنند، دوهیگ در این کتاب به مقایسه موفق ترین افراد در دنیا با افرادی که موفقیت های کمتری را به دست آورده اند می پردازد.

با این 8 مفهومی که درباره بهره وری در این کتاب امده است یک انسان عادی یاد می گیرد که چگونه زندگی خود را به سمت بهبودی سوق دهد، به عبارتی دیگر با مطالعه این کتاب یاد می گیریم که چگونه به سمت موفقیت پیش برویم.

کتاب باهوش تر، سریعتر، بهتر

 

  • مرکب

اثری از دارن هاری، که می توانید در هر رده سنی که هستید آن را شروع کنید و با کمک آنچه که دارن هاری در این کتاب بیان کرده است مابقی عمر خود را به سمت بهبودی بیشتر حرکت دهید. مطالبی که در این کتاب بیان شده است در دستیابی به موفقیت می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

چاپ کتاب با بهترین قیمت در ۷۲۴ چاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)