معرفی بهترین کتاب های انگیزشی و موفقیت

معرفی بهترین کتاب های روانشناسی انگیزشی برای کسب موفقیت

قبل از این که بخواهیم هرگونه کتاب روانشناسی انگیزشی را به شما معرفی کنیم لازم است که این نکته را بدانید که یکی از روش هایی که می تواند تغییرات مثبتی را در زندگیمان ایجاد کند خواندن کتاب است. در این مقاله می خواهیم چند کتاب روانشناسی انگیزشی را معرفی کنیم که مطالعه هر کدام از آن ها موجب ایجاد تحول در شما می شود و می توانید با سرلوحه قرار دادن آنچه که در این کتاب ها می خوانید و یاد می گیرید به سوی زندگی بهتر و افکاری زیباتر گام بردارید پس با ما همراه باشید:

  • کتاب مدیر یک دقیقه ای

این کتاب نوشته دو نویسنده معروف به نام های کنت بلانچارد و اسپنسر جانسون است، و در دسته کتاب های کوتاهی قرار دارد که می توانید در مدت زمان اندکی آن را مطالعه کنید. این کتاب روانشناسی انگیزشی بیشتر بر مدیریت حالات درونی و فردی تمرکز می کند از این رو می تواند برای تمامی افراد اعم از مدیران و کارمندان و یا سایر افراد دیگر کتاب مناسبی محسوب شود. مهم ترین ویژگی این کتاب که می توان آن را تا حدودی رمز موفقیت آن نیز دانست بیان آسان و ساده مسائل پیچیده ای است که در دنیای اطرافمان وجود دارد.

کتاب مدیر یک دقیقه ای

 

  • از خوب به عالی

اگر می خواهید در زندگی شخصی خود و یا حتی در سازمانی که کار می کنید شاهد پیشرفت و موفقیت خود باشید کتاب روانشناشی انگیزشی از خوب به عالی می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی کند.

در حالت کلی این کتاب روش هایی را که می تواند شما را از خوب به عالی برساند را به شما آمو زش می دهد و به دنبال راز موفقیت افرادی است که اکنون در زمره گروه عالی قرار دارند، این کتاب اعلام می کند که افرادی که به واسطه شرایطی که در آن زندگی کرده اند و امتیازات خاصی که در اختیارشان بوده اکنون از خصوصیات عالی برخوردارند نمی توانند واقعا چنین باشند بلکه این دسته افراد در دسته خوب قرار دارند و برای این که بتوان به درجه عالی دست پیدا کرد می بایست برای تثبیت وضعیتشان اقدام کنند، در حقیقت این کتاب می خواهد این موضوع را به خواننده اعلام کند که برای عالی بودن می بایست به رازهای موفقیت پی ببرید که از طریق مطالبی که در این کتاب ذکر شده چگونگی دستیابی به این رازها را به شما آموزش خواهد داد.

هزینه چاپ کتاب

 

از خوب به عالی

  • چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

یکی از معروف ترین کتاب های روانشناسی انگیزشی در تمام دنیا که توسط دکتر اسپنسر جانسون نوشته شده است این کتاب به ماهیت تغییر در تصمیم گیری و تاثیراتی که دارد می پردازد که این امر می تواند در فرایند زندگی افراد بسیار تاثیرگذار باشد.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

 

  • پدر پولدار و پدر بی پول

کتابی تاثیرگذار که توانسته است برای افراد بسیاری موجب ترقی  دانش مالی آن ها شود، این کتاب می تواند یکی از بهترین و موفق ترین کتاب ها در زمینه دستیابی به موفقیت مالی به شمار آید، مخاطب این کتاب برای عموم مردم است.

پدر پولدار و پدر فقیر داستان زندگی مردی فقیر و عائله مند است که دلیل فقر خود را فرزندانش می داند که هزینه های زیادی را از پدر طلب می کنند. متن این کتاب با زبانی ساده و روان بیان شده و به فرق میان دارایی و هزینه می پردازد و در این زمینه علم و دانش زیادی را به شما آموزش می دهد.

پدر پولدار و پدر عالی

 

  • انسان در جستجوی معنا

این کتاب که نوشته دکتر ویکتور فرانکل است در زمره کتاب هایی قرار دارد که با مطالعه آن درک شما از زندگی را تغییر میدهد.این کتاب خاطرات نویسنده در زمانی که در اردوگاه اجباری آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بوده است را بیان می کند، فرانکل در این کتاب می خواهد معنای زندگی را در سخت ترین شرایط برای خواننده بازگو کند برای این منظور از خاطرات خود در اردوگاه کار اجباری روایت می کند.

انسان در جستجوی معنا

 

 

  • تافته های جدا بافته

این کتاب که نوشته مالوکوم گلدول است به بررسی زندگی افراد موفق در رشته های مختلف پرداخته است، در این کتاب زندگی افراد مشهوری که در زمینه دانش و موسیقی- تجارت و بازرگانی فعالیت دارند را مورد بررسی قرار داده است، گلدول نقطه اوج برای رسیدن به موفقیت را طرح قانون 10 هزار ساعت کار معرفی می کند و معتقد است برای این که بتوان به یک فرد موفق در هر زمینه ای تبدیل شد به 10 هزار ساعت وقت و تمرین نیاز دارد.گلدول برای این که خواننده را به فکر عمیق در مورد دستیابی به موفقیت فرو برد در پشت جلد کتاب خود چنین نوشته است: چرا برخی افراد بیش از دیگران موفق ترند؟ آیا آن ها تافته جدا بافته هستند؟ و واقعا چرا؟

برای این که بتوانید جواب این سوال را دهید توصیه می کنم حتما کتاب تافته های جدا بافته را بخوانید که یکی از بهترین کتاب های روانشناسی انگیزشی برای دستیابی به موفقیت محسوب می شود.

تافته های جدا بافته

 

  • هنر ظریف بی خیالی

نوشته مارک منسون، که یکی از بهترین کتاب های رونشناسی انگیزشی برای موفقیت به شمار می آید، منسون در این کتاب به ما می آموزد که چگونه با یک نگرش غیر عادی افسار زندگی را در دست بگیریم.

مارک منسون این کتاب را در سن 25 سالگی زمانی که در حال نحصیل بود نوشت وی در خاطراتش چنین می گوید که برخی افراد من را فرد احمقی می دانند در صورتی که عده ای دیگر اعتقاد دارند که من زندگی ان ها را نجات داده ام، این کتاب در گروه پروفروش ترین کتاب های روانشناسی انگیزشی قرار دارد.منسون در این کتاب می گوید که من روش هایی را به شما آموزش می دهم که بدون آن که نیاز باشد خودتان را بکشید به موفقیت برسید.

هنر ظریف بی خیالی ضمیر ناخودآگاه را مورد هدف قرار میدهد و اعلام می دارد که ضمیر ناخودآگاه دارای حالتی بسیار عجیب است که می بایست آن را آزاد و رها بگذارید زیرا که می تواند فرد را به حالت دیوانگی نیز برساند و موجب می شود که اجبارهایی که برای خودتان ضروری دانسته اید و جز این که آزارتان دهد هیچ منفعت دیگری نداشته است را کنار بگذارید و از این طریق می توانید وارد مرحله ای شوید که اهدافتان در آنجا قرار دارد در اینجا لازم است که تمرکز داشته باشید تا نتایج شگفت آوری را به دست آورید.

چاپ کتاب با بهترین قیمت در ۷۲۴ چاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)